دوستان عزیز به وبلاگ ناکجا آباد خوش آمدید

Dienstag, 26. Januar 2010

قانون کاپیتلاسیون روسیه در ایران



قانون کاپیتلاسیون روسیه در ایران
برچسب ها: روسیه

آقایونی که دم از امام خمینی و انقلاب میزنید، آقایونی که افتخار می کنید امام دست استعمار و از این کشور کوتاه کرد، آقایانی که هنوز امام را معصوم و بدون خطا می دانید. آقایانی که از شعار جمهوری ایرانی و نه اسلامی حمایت نمی کنید آقای میرحسین، آقای کروبی، آقای خاتمی، آقای رفسنجانی و دیگران که پشت سر این افراد ایستاده اید.

خدا را شکر عقل و شعور که دارید، بجای حمایت از اسلام و امت اسلامی و جمهوری اسلامی!حمایت از ملت ایران نه امت اسلام، مردم ایران کنید، دلایلی که سی سال به آن افتخار دارید که انقلاب کردید نه اسلام بودُ نه امت اسلامی رضا، محمد رضا، علی رضا، غلامرضا، اینها نامهای اسلامی، شیعه اسلامی و ایرانی، پادشاه و ولیعهد این مملکت بوده که قبل از شناخت دست راست و چپتان اینان هم مسلمان بودند هم متعصب به آن پس لطفا دم از اسلام و احیای اسلام نزنید. در این مورد شاه مسلمان تر از همه شماها بوده، شک نداشته باشید که بعد از ۵۰ سال حکومت، مردم جونشون بودُ دینشون اما حالا بعد از سی سال حکومت سرتا پا دروغ اسلامی که امامتون بنیانگذارش بوده مردم شده جونشونُ پولشون دین کیلو چنده؟

افتخار امام و اطرافیان امام که شما هم افتخارتونه در این سی سال کوتاهی دست استعمار بوده و هنوز هم در توهم آن هستید! و سی سال در بوق کرنا کردید آمریکا هر کاری می خواست در این مملکت بدون اجازه شاه میکرد و حتی اگر شهروند آمریکایی خلافی مرتکب میشد حق محاکمه در ایران را نداشت؟ چون قانون کاپیتلاسیونی وجود داشت !!!! ……

واما تاسف بخورید به حال و افتخار انقلابی که ازش دم می زنید:

کلمه: رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: باتوجه به اینکه خلبان شرکت هواپیمایی تابان که روز گذشته درفرودگاه مشهد دچار سانحه شد، روسی است و گواهینامه‌اش را از سازمان هواپیمایی روسیه اخذ کرده، از نظر اقدامات انضباطی و تنبیهی تابع قوانین سازمان هواپیمایی روسیه است و نمی‌توانیم اقدامات قانونی براساس مقررات کشورمان را علیه این خلبان به‌کار گیریم.(عجب!!!!!!!!!!! شما با گواهینامه اتومبیل در هرجای دنیا مرتکب خلاف شوید طبق قانون همان کشور محاکمه و تنبیه می شوید چطور است گواهینامه هواپیمای مسافربری به این شکل است؟)

رضا نخجوانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هواپیمای توپولوف ۱۵۴ شرکت هواپیمایی تابان که روز گذشته در مشهد دچار سانحه شد با کرو روسی پرواز می‌کرده است، گفت: با توجه به اینکه خلبان این هواپیما خارجی بوده و با هواپیمای ثبت خارجی پرواز کرده، از نظر اقدامات انضباطی و تنبیهی تابع قوانین سازمان هواپیمایی روسیه است و ما در بررسی سانحه ذی‌مدخل هستیم و سانحه را بررسی خواهیم کرد که البته روس‌ها می‌توانند در بررسی سانحه همکاری داشته باشند و در این زمینه به‌ آنها اطلاع رسانی شده است.

فعالیت این خلبان در کشور به نتیجه کامل بررسی سانحه بستگی دارد. (ایشون باید ۱۰۰ تا کشته برجای گذارند تا پرونده بدین زیربقلش؟)

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری پس از بررسی سانحه، نتیجه را به سازمان هواپیمایی روسیه اعلام می‌کند و تدابیر انضباطی و آموزشی مورد نیاز را روس‌ها اعلام خواهند کرد؛ چراکه خلبان روسی است و نمی‌توانیم اقدامات قانونی براساس مقررات کشورمان را علیه این خلبان به‌کار گیریم.

معاون وزیر راه و ترابری تصریح کرد: ‌می‌توانیم ادامه فعالیت این خلبان را در ایران ممنوع یا محدود کنیم که به نتیجه کامل بررسی سانحه بستگی دارد؛ میزان غفلت، تقصیر یا خطای خلبان باید در کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری مشخص شود تا در مورد خلبان تصمیم‌گیری شود.

جلوگیری از ورود ملکی توپولوف‌های ۱۵۴

رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره خروج ناوگان روسی از کشور، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری مصمم است از ورود ملکی هواپیماهای توپولوف ۱۵۴ جلوگیری کند.

ورود توپولوف‌های ۲۰۴ با نظرات کارشناسی

نخجوانی درباره انعقاد قرارداد ورود هواپیماهای توپولوف ۲۰۴ بین شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و روسیه و نگرانی از جایگزینی این نوع توپولوف به‌جای توپولوف‌های ۱۵۴ تصریح کرد: در حال حاضر مشکل مالی بین خریدار و فروشنده این پروژه وجود دارد و زمانی که این برنامه جدی شود، نظرات کارشناسان را جمع‌بندی و به دولت ارائه می‌کنیم.

هواپیما صرفا به خاطر اینکه اسمش توپولوف است نمی‌تواند بد یا خیلی خوب باشد

وی تصریح کرد: هواپیما صرفا به خاطر اینکه اسمش توپولوف است نمی‌تواند بد یا خیلی خوب باشد؛ بستگی به نوع محصول دارد. به دلیل اینکه مردم نگاه مثبتی نسبت به هواپیماهای توپولوف ۱۵۴ندارند و مصرف سوخت آنها نیز بالا است از ورودش به کشور به عنوان ملکی جلوگیری می‌شود.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen