دوستان عزیز به وبلاگ ناکجا آباد خوش آمدید

Donnerstag, 18. Februar 2010

بیژن فرهودی هم در صدای آمریکا ممنوع التصویرشد



بیژن فرهودی هم در صدای آمریکا ممنوع التصویرشد

نخست احمد رضا بهارلو؛سپس لونا شاد؛بعدازآن علی جوانمردی؛ حالا بیژن فرهودی وفرداجمشید چالنگی.
براستی در صدای آمریکا چه میگذرد؟ آیارقابتی سخت میان جمهوری اسلامی وصدای آمریکابرای حذف چهره های مردمی ومورد علاقه مردم درجریان است؟
در کشوری چون آمریکا هرگاه چهره ای در رسانه های گروهی مورد توجه مردم قرار میگیرد. سازمان های مختلفی برای بکار گرفتن آن چهره با هم برقابت می پردازند وبا پیشنهاد های کلان خود سعی در جذب آن برنامه سازمی کنند.
اما دربخش صدای پارسی آمریکا درست جریان بر عکس است؛ هرگاه برنامه سازی بخاطر دعوت ازچهرهای مطرح وخبر ساز؛آن هم در چهار چوب مقررات آن سازمان وسئوالات کلیشه ای ومصاحبه با آنان مورد توجه وعلاقه مردم قرارمیگیرد ,ابتدابه پشت صحنه وسپس به بیرون ازسازمان صدای آمریکا هدایت می شود
چگونه است ؟الارغم آزادی نسبی درآمریکا؛ بخش پارسی صدای آمریکا اینگونه دیکتاتوری هدایت می شود؛ تا جایی که مطالب به برنامه سازان دیکته میشود واگربرنامه سازی خارج از چهارچوب دیکته شده سخنی بگوئید کار خود را از دست میدهد.
باید به عمل کردآمریکا به ویژه بخش صدای پارسی آن؛ بیشتر دقت کرد !
آقای صور اسرافیل مردی که هرگاه دربرابر دوربین تلویزیون قرار می گرفت برای مبارزه با جمهوری اسلامی حنجره پاره میکرد , امروز کجاست وچه می کند؟(شاغل در صدای آمریکا)
آقای آذری که هیچگاه مبارزات او را با جمهوری اسلامی دررادیو صدای ایران فراموش نخواهیم کرد.امروز کجاست وچه میکند ؟(شاغل در صدای آمریکا)
آقای نادر صدیقی مبارزی آگاه وقدیمی کجایند وچه میکنند؟(شاغل در صدای آمریکا)
مبارزانی که در ایران شکنجه شدند وگاهابه اعدام محکوم واز ایران گریختند و به آمریکا پناه بردند امروز کجایندوچه میکنند ؟(تعدادی از آنان شاغل در صدای آمریکا)
آیا نقش بخش پارسی صدای آمریکا یکی به نعل یکی به میخ زدن وبه بی راهه بردن مبارزات مردم ایران ودوام جمهوری اسلامی نیست؟
این سئوالاتی است که باید به آن توجه کردواز مسئولین صدای آمریکا خواست تا در برابراینگونه رفتارناشایست خود پاسخ گوباشند!!
از : بیژن ایراندوست

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen