دوستان عزیز به وبلاگ ناکجا آباد خوش آمدید

Montag, 28. Dezember 2009

سولگري جمهوري اسلامي ايران درفرانكفورت آلمان در محاصره مردم خشمگين قرار گرفت!


سولگري جمهوري اسلامي ايران درفرانكفورت آلمان در محاصره مردم خشمگين قرار گرفت!آخرین اطلاعیه ها - گزارشات

هم اكنون ساعت ٥ و نیم به وقت اروپای مرکزی از مقابل كنسولگري جمهوري اسلامي ايران در فرانكفورت خبر رسيد كه صدها نفر از مردم از ساعت ٣ بعدازظهر امروز در مقابل در ورودي كنسولگري جمهوری اسلامی تجمع كرده اند. حاضرين بر علي...ه جنايات و رفتار وحشيانه مزدوران جمهوري اسلامي در روز يكشنبه ۲۷ دسامبر در ايران بر عليه مردم و همچنين عليه اعدام و سنگسار شعار ميدهند و خواهان بسته شدن سفارت خانه هاي رژيم در آلمان و در اروپا و كنسولگري رژيم در فرانكفورت هستند. شعار سرنگون باد حكومت اسلامي در فضا طنين افكن است و پليس نگران حمله تظاهركنندگان به محل كنسولگري است. ۳۰۰ نفر پليس آلمان در محوطه حضور دارند و اعلام ميكنند كه نبايد به اين ساختمان حمله كرد. تظاهركنندگان با خشم و نفرت عليه حكومت اسلامي و مزدوران حكومتي در فرانكفورت شعار ميدهند. چندين رسانه خبري در محل حضور دارند و از اين واقعه خبر و گزارش تهيه ميكنند.

شهناز مرتب در يك تماس تلفني اعلام كرد كه مردم بشدت خشمگین هستند و بايد ديد در ساعات بعدي چه پيش مي آيد. اين تظاهرات به فراخوان چندين نهاد و سازمان و از جمله ايران سوليداریتی و واحد فرانکفورت حزب كمونيست کارگری ایران فراخوان داده شده است. شهناز مرتب میگوید فعلا قصد رفتن از مقابل کنسولگری را نداریم و اینجا میمانیم.

ما يكبار ديگر همه مردم در دنيا را فراخوان ميدهيم كه در دفاع از مبارزات مردم ايران به خيابان بيايند و روز مرگ حكومت اسلامي ايران را نزديكتر كنند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen