دوستان عزیز به وبلاگ ناکجا آباد خوش آمدید

Samstag, 2. Januar 2010

انتقاد به رادیو فردا، صدای آمریکا و رسانه های وابسته...


انتقاد به رادیو فردا، صدای آمریکا و رسانه های وابسته، برای حمایت از لابی های جمهوری فاشیسم اسلامی

دوستان گرامی، مدتی هست که تلویزیون های صدای آمریکا و غیره، روزنامه ها و اخیرا رادیو فردا که متعلق به دولت آمریکا هستند، از نظریات کسانی در مورد ایران استفاده میکنند، که به لابی گرایی برای نظام جمهوری اسلامی در آمریکا مشهور هستند. در گزارشهای متعددی نظریات آقایان هادی قائمی و تریتا پارسی مطرح میشوند.

آقای تریتا پارسی که رئیس سازمان نایاک، لابی جمهوری اسلامی در آمریکا است، اخيرا در نشستی در کميته فرعی امنيت ملی و امور خارجی مجلس نمايندگان آمريکا شرکت کرده و گزارشی را در مورد وضعيت ايران در اختيار اين کميته قرار داده. جالب اینکه سناتور کایل از آریزونا از وزرات دادگستری خواسته است که تریتا پارسی و نایاک را بدلیل تخلفات مالی تحت تعقیب قانونی قرار دهد.

با اینکه مدارک متعددی ارتباطات آقایان را با جمهوری اسلامی ایران به ما و دولت آمریکا ثابت میکند، اما ایشان را بعنوان نماینده ایرانیان در آمریکا دعوت کرده و نظریات ایشان را بعنوان نظریات مردم ایران میشمارند. هدف از اینگونه پشتیبانی ها چیست؟ آیا شما دلتان برای مردم ایران میسوزد، یا اینکه میخواهید با معاملات خود ادامه دهید؟

همه ما میدانیم که جمهوری اسلامی ایران در مقابل مردم و اعتراضات عمومی ملت آزادیخواه ایران، آرام نمی شیند، و هزینه های هنگفتی خرج این اشخاص و سازمانهایی مانند اتحاد برای ایران میکنند. امروز رادیو فردا چندین بار فراخوان گروه اتحاد برای ایران را پخش کرد، در صورتی که هر روزه صدها برنامه از سوی ایرانیان معترض برنامه ریزی و اجرا میگردد، و رادیو فردا از پخش این فراخوانها خودداری میکند.

اتحاد برای ایران، گروهی است که توسط آقای هادی قائمی در آمریکا تاسیس گردید، و به ظاهر برای دفاع از حقوق بشر در ایران است، اما آقای هادی قائمی کیست؟ خواهش میکنم که در مورد ایشان تحقیق کنید، و خودتان متوجه میشوید. آقای هادی قائمی عضو هیئت مدیره همان سازمانی بود (نایاک) که امروز آقای تریتا پارسی ریاست آنرا بعهده دارد.

فریب نخورید. آگاه و بیدار باشید. هدف اتحاد برای ایران این است که اعتراضات مردم ایران را به جهانیان طوری جلوه دهند، که انگار مشکل ما فقط آقای احمدی نژاد است، و حقوق بشر فقط در ماههای اخیر در ایران نقض شده است. اگر اعتراضات میلیونی مردم ایران به گوش جهانیان نمیرسید، باور کنید که این گروهها همین نقض حقوق بشر در ایران را هم انکار میکردند. حالا مجبورند که به ظاهر به وضع موجود اعتراض کنند.

از رادیو فردا، صدای آمریکا، و دیگر شبکه های خبررسانی تقاضا میکنیم که از حمایت لابی های جمهوری اسلامی ایران دست برداشته، و بجای این کارها، به خبرنگاری سالم و بی طرف بپردازید

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen