دوستان عزیز به وبلاگ ناکجا آباد خوش آمدید

Samstag, 9. Januar 2010

پاسدار نقدی: كفن پوشان میخواستند كار را تمام كنند، ما آرامشان كرديم


پاسدار نقدی: كفن پوشان میخواستند كار را تمام كنند، ما آرامشان كرديم

سایت حکومتی ايلنا: فرمانده سازمان بسيج مستضعفين گفت:در اين روزهاي پس از حادثه عاشورا دستههاي مختلف مردم با ما تماس گرفتند، حتي از شهرهاي خيلي دور جوانان تماس گرفتند و اجازه ميخواستند كفنپوش به صحنه بيايند و كار را تمام كنند. ما آنها را آرام كرديم و قول داديم كه دولت و دستگاه قضايي انشاءا... به زودي وظيفهشان را انجام خواهند داد و نيازي به حضور آنان نيست.

سردار نقدي كه در جمع اعضاي شوراي بسيج اجتماعي سخن ميگفت، افزود: قيام خونين مردم قم در 19 ديماه سال 56 كه در مقدمه قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران از آن بهعنوان طوفان خشم ملت ياد شده است قيامي است كه جوهر ملت ايران را آشكار ساخت و نشان داد كه ملت ايران ملتي غيرتمند و بصير است و تا چه حد به دين و احكام الهي پايبند است.

وي ادامه داد: عشق به اسلام و غيرت ديني كه در 19 دي 56 آنگونه جوشيد و زنجيرههاي قيامهاي مردمي تا پيروزي 22 بهمن 57 را به دنبال داشت امروز در ميان مردم ما بسيار قويتر و جديتر است و انقلاب ما با همان قوت استمرار دارد.

نقدي ادامه داد: در 19 دي 56 ملت ايران نسبت به مقاله توهينآميز عليه ولايت آنگونه واكنش نشان دادند كه نتيجهاش آن انقلاب عظيم بود.شايد امروز كه ملت بعضي توهينها و بداخلاقيها را تحمل ميكند بعضي به خطا تصور كنند كه آن تعلق خاطر و غيرت ديني ضعيف شده است كه قطعا اين تصور اشتباه و خطاست.

وي تصريح كرد:عشق و شور به اسلام و ولايت امروز در نسل جوان ما بسيار قويتر و جديتر است و خويشتنداري مردم از آن جهت است كه احساس ميكنند الان حكومت دارند و دولت بايد اين وظيفه را انجام دهد و بايد پايبند قانون باشند.

نقدي خاطرنشان كرد: در اين روزهاي پس از حادثه عاشورا دستههاي مختلف مردم با ما تماس گرفتند، حتي از شهرهاي خيلي دور جوانان تماس گرفتند و اجازه ميخواستند كفنپوش به صحنه بيايند و كار را تمام كنند. ما آنها را آرام كرديم و قول داديم كه دولت و دستگاه قضايي انشاءا... به زودي وظيفهشان را انجام خواهند داد و نيازي به حضور آنان نيست. اگر در 15 خرداد 42 در دفاع از ولايت چند هزار نفر از مردم ورامين كفنپوش به ميدان آمدند و اگر در 19 دي 56 چند صد نفر از طلاب در قم براي دفاع از حريم ولايت به ميدان آمدند، در حوادث اخير اگر اجازه داده ميشد دهها هزار طلبه و ميليونها نفر از ملت كفنپوش به ميدان ميآمدند.

وي تاكيد كرد: فعلا همه مردم منتظر اقدام و انجام وظيفه دستگاههاي امنيتي و اطلاعاتي دولت و مراجع قضايي قوه قضائيه هستند و اگر مردم احساس كنند اين دستگاهها در انجام وظيفه ضعيف عمل ميكنند تكليف خودشان را عملي خواهند كرد. مردم به برخورد ضعيف دستگاههاي امنيتي و قضايي با فتنهگران انتقاد دارند و پس از وعدهاي كه داده شده اقدامات آنان را زير نظر دارند.

نقدي در پايان تاكيد كرد:طوفان حضور مردم در 22 بهمن امسال جلوه جديدي از قدرت ملت را به نمايش خواهد گذاشت و آمريكا و تفالههايش را در هم خواهد كوبيد و ملت ايران 22 بهمن امسال دنيا را شگفتزده خواهد كرد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen